Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 23 november 2011

Titt in!

För er som följt min blogg kommer här nu slutklämmen på "projekt gästrum"
(här kan du se bilder och läsa om början).
Imorgon kommer första övernattningsgästen och ska provbo!
Jag ville ha en smart lösning med mörkläggningsgardin (övre bilden) så jag tog hjälp av butiken Titt in här i Hjo och fick igår hem en smidig gardin som nu sitter uppe med krokar i väggen och fyra öljetter, så på morgonen krokar man bara ner den. På denna bild ser man draperiet som döljer kylskåpet som vi har valt ska få stå kvar. Smidigt att ha ett extra vid festligheter.  

Butiken ligger längs Skövdevägen (mitt emot nyöppnade Netto). Hela huset är fyllt med härliga tyger. Dessa tjejer kan verkligen få till det så att det blir som man själv vill ha, inget fusk där inte. Vi har tidigare använt oss av Titt in till våra matsalsgardiner, jag ville få känslan av "mycket" tyg men ändå luftigt och det tycker jag att de har lyckats med, varje längd är 260cm ;) I LIKE
   

2 kommentarer:

kråke sa...

Vad härligt att få iordning ett gästrum och slippa lägga ut hårda madrasser lite överallt:))

Ha en trevlig kväll och tack för titten hos mig...

kram kråke

Sofia sa...

Snyggt : ) lycka till med fransoserna : ) ses snart igen : ) kram Sofia