Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 17 november 2011

Vilken skatt!

Har ju sagt det innan och säger det igen, älskar vårt hus och trädgård, vilken skatt det finns i trädgården. I somras gjorde jag 18 liter saft och nu igår plockade vi in massa valnötter från vårt valnötsträd, så himla goda! Funderar på att göra någon god paj, någon som har ett bra recept?

2 kommentarer:

Sofia sa...

ÅHHHHHHHHHHH nu blir jag avis valnötsträd jag älskar nötter : ) kram på dig

johanna sa...

Vilken lyx och ha valnötter i trädgården, är ett måste som alltid måste finnas hemma här. Anväder det i det mesta, sallader, pajer, i yoghurten på morgen...
Kram johann