Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 15 december 2011

Gott från Cypern

Något jag älskar att titta på när vi är ute och reser är naturligtvis ätbara växter;) På Cypern växer det massa underbara frukter. Våra goda vänner som var med är jätteduktiga fotografer så idag får ni se ett kollage av deras bilder.

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Tack för hjälpen!
Skönt ! :)

Vad härliga bilder...det var så härlit på Cypern nör vi var där. vore inte tokigt att hoppa på ett plan nu;)
Vi hörs ! Ha en mysig torsdag !

Kram.kram