Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 18 december 2011

Granen står så grön och grann på dasset!

Ja varför inte ha en liten gran där? ;)

Hoppas att alla har en skön fjärde advent, här ska vi fira på lite annat sätt.
Postkodlotteriet har nämligen grannyra här i vår stad så vårt torg har nu fått en jättescen och våra vänner ska upp där och ev få ytterligare kuvert, så spännande och roligt!!!!

4 kommentarer:

Sofia sa...

ha ha varför inte fint med lite dassmys ; ) kram Sofia

Caroline sa...

Så mysigt med en liten gran där.
God Jul och Gott nytt år till dig och familjen.
Kram CArro (Carroline 82 på FL)

Vilmas Hus sa...

Klart ni ska ha en liten gran på toa=) Kram kram

Marica sa...

Jag har tjatat om en minigran i två veckor nu men neee jag får nog ingen :( Vill ha en vid kakelugnen... Kramar <3