Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 11 december 2011

Granen står så grön...


Vi köper vår gran på Ekhammar, de har försäljning en lördag per år och iår var det igår. Och har man väl köpt hem granen så tycker jag att man kan ta in den och klä den så det har vi pysslat med idag, så mysigt!!! Nu till årets tävling, hur många gånger tror Du att Julia kommer välta den? Resultatet redovisas när vi tar ut granen ;)

Vill passa på att tacka för hjälpen med de hjärtformade pajformarna, de kom från Chillistore, men låg under "skålar". Så det får nog bli en tripp dit i veckan och inhandla!

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll och natt ! ;)

Vad mysigt ;)
Hoppas att ni har haft en bra helg.
Nu ska vi sova.
kram

Sofia sa...

Härligt och lycka till im : ) kram en genom förkyld Sofia : (

Tina sa...

Att klä granen är en höjdpunkt!

kramen