Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 23 december 2011

Ha en lugn och skön julhelg!

Många stressar och jagar en dag som denna, men glöm inte bort att ta det lugnt också. Det blir jul ändå!!! Vi har förlorat både släktingar och vänner just denna helg tidigare år i tragiska bilolyckor.
Det har gett mig lite perspektiv, att vi ska leva i nuet och njuta.
Denna helg är till för nära och kära, vara tillsammans och bara ha det gott.

Blir så full i skratt när jag läser bloggar om alla "inredningsstylade" julgranar där barnen uppenbarligen inte fått vara med trotts att det finns flertalet i huset, ja det är erat val, hos oss har vi barn och det syns i vårat hus och i vår gran;)

Gör som vår hund, lägg dig på rygg en stund och bara njut av ledigheten!

GOD JUL!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Här var de små med och klädde granen julen är barnens högtid tycker jag : ) kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

God Jul på er med !
Ha en mysig helg !
Här ör det dom stora som har klätt granen...dom flesta gulgrans pyntet är borta;)

Ha en nysig helg ! Hälsa ! Kram