Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 6 december 2011

Hej mitt vinterland!!

Filippa flög upp idag, åh vilken glädje i en 3årings ögon!!!
Livet har varit lite tugnt ett tag, men jag lever ju efter mottot, bryt ihop och kom igen...
Nu har jag brytit ihop och kommer igen;) Igår hade jag och tjejerna en jättemysig dag i grannstaden och började köpa julklappar, Filippa är så rolig och duktig. På kvällen hjälptes vi åt och slog in paketen och det var viktigt att få "krullor" på snörena. Idag tog vi premiärtur med pulkan, körde dock lite för fort så Filippa ramlade ur, jag blev jätterädd men upp kläv en vit snögubbe som bara flinade...

Inga kommentarer: