Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 12 december 2011

Lucia!

Här har vi idag firat lucia på förskolan som Filippa går på. Vår grannes barn går på samma avdelning som Filippa, lilla söta Ida. Och hennes mamma har en mysig blogg så idag hänvisar jag er dit istället då hon bloggat om samma sak med samma söta tjejer på bild;) Sirpas blogg

2 kommentarer:

Sofia sa...

Gud vilka sötisar! kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen !

Visst är dom söta ! ;)
Lyckliga vi ! :)

Tänker på grannarna ! Tänk så häftigt !
Lite tokigt att man precis kollade på dom och tänkte tanken men kpm aldrig längre...både jag och A sa om det.
Måste dit åå söndag och se ...

Ha en mysig kväll ! Jag ska nog sova tidigt ! ;)

Kramar Sirpa