Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 31 december 2011

Mellandagsrea De Lux!

Bild från http://www.pompdelux.se/
Som flera av er redan vet så älskar jag Pompdelux kläderna!!! Och jag blev jättelycklig nu i veckan när deras 70%rea startade och det fortfarande fanns endel kvar till tjejerna. 10 plagg blev det till dem;)
De fyra översta plaggen köpte jag till Filippa, Julia fick alla utan de två översta, plus ett par leggings som jag inte hittade bild på nu. Blev än mer nöjd i verkligheten än när jag kollade på nätet. Koftan längst ner är så himla söt med en diskret fågel på ryggen!!!
Men nu är det istortsett slut på webben så nu får vi hålla oss till slutet av februari då nästa kollektion kommer!!!

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Gott Nytt år vill vi önska till våra fina grannar!
Med varma nyårskramar Sirpa med familj

Sofia sa...

Snyggt : ) Bella vill BRARA ha rosa!!! suck ; ) men det går väl över ; ) kram Sofia kul att du vill vara med att tävla ses snart : ) Fika här måndagen den 9 jan? kram Sofia

Sofia sa...

Herre gud Gott nytt år glömde jag skriva! kram