Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 10 december 2011

Vår hall samt en efterlysning!!!

Senaste tiden har jag varit lite nere och trött. Ett tag var jag inne på att strunta i julen, men det är ju inte riktigt jag ;) Ibland är det bättre att då bryta ihop och ta en dag med time out och sen på igen. Jag tog med barnen ut på en promenad och när vi gick där så började Filippa leka med pinnar som låg längs vägen. Då kom jag på att jag sett på "Ernst jul" någon inredningsgrej i form av en stjärna som var gjord av pinnar. Har ingen aning om hur han hade gjort, och jag är övertygad om att hans är hundra gånger finare. Men vår är gjord med kärlek. Filippa tyckte att det var jättekul när även mamma började plocka pinnar. Sen när allt var klart kom jag på att jag hade ju köpt en liten skylt på "Hem & Hobby" där det står "Ser du stjärnan i det blå, allt du önskar kan du få". Den satte vi i stjärnan.
Och jag önskar att vi alla får en underbar och mysig jul 
Bilderna på våra tjejer har Kajsa Thoren tagit.
När man surfar runt på nätet så hittar man ju massa fint, när det är speciella saker så brukar jag ladda ner bilderna så att jag ska hitta dem igen.
När vi gifte oss för 5 ½år sedan så fick vi en vit form av ett hjärta i present, denna form tappade jag nu under hösten och den gick sönder. Därför blev jag extra glad när jag hittade dessa formar, tre fina formar till det otroliga priset av 149kr... problemet är nu att jag kommer inte ihåg vart jag fann dem... Någon som vet vart de kommer ifrån?
Funderar på om det var Chillistore eller Lagerhaus men jag hittar dem inte där nu.

1 kommentar:

Sofia sa...

Åhhh fint du gjort med stjärnan. Vi tar vår date en annan dag ser fram emot att ha er härhemma på fika snart! kram Sofia