Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 22 december 2011

Vårt sovrum!

Skrev ju för ett tag sedan att jag såld vår gamla säng. Ville ha något ljust och fint, och absolut ingen fotgavel, rimmar inte så bra tillsammans med en man på 190cm som sparkar hej vilt i sömnen...  

Spegeldörren fick vi av våra underbara grannar, från början hade jag tänkt att vi skulle måla den men ni som känner mig vet att jag gillar när det är lite känsla i sakerna så den frå vara sådär fint skavd. Sängborden är allt annat än skavda, ekbord som jag målat, många gånger för att få vita.
Är inne på att slippa ner dem så att de också blir lite "slitna" och får skön känsla.
Såhär blev det!
Nu hoppas vi att jag hittar ett fint vitt överkast på mellandagsrean!

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Jätte Fint ! Vilken skillnad och tapeten kommer också fram på helt annat sätt !

God jul på er alla ! Vi hörs och ses! :)

Hälsa alla ! kramar Sirpa

Marias cupcakes sa...

Vilken skillnad det blev! Mycket ljusare och ett helt annat intryck av hela rummet (eller okey, så mycket man kan se iaf ;P).

Hoppas du får en underbar jul!

Sofia sa...

Vilken skillnad så fint : ) med vitt : ) kram Sofia