Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 21 januari 2012

Bättre och bättre

 Såhär brukar vi se mitt hjärta, alltid något på gång.
Men nu är det inte riktigt så... han är äntligen hemma och mår bättre och bättre för varje dag. Men det väntar nu en lång sjukskrivning och det kommer att behövas. Till en början nu kommer det att vara mycket vila, läkarbesök och tyvärr massa pappersarbete till försäkringskassan, suck vad mycket papper... men men det blir nog bra.
Tur att han har mig hemma som kan köra honom och hjälpa honom med papprena;)


3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Hälsa mannen i huset;)
Gratulera honom på hans födelsedag!
Skönt att det vänder och ta en dag i sänder...
Kan tänka mig att det blir massa pappersarbete för er.
Hälsa så Gott !:)

Ta hand dom er !

Kramar Sirpa med fam

hälsa så gott

Anonym sa...

Åh, tänker på er! Ringer imorgon, har gått i ett efter Toronto-resan.. Många Krya på kramar till herrn! Kram
Jenny

Sofia sa...

Världens bästa fru har han : ) kommer gå galant : ) kram Sofia