Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 26 januari 2012

Bloppis hos Äntligen

Sänker priserna i Bloppisen!!! Allt säljes i befintligt skick!
1. Superfin brun manchesterkavaj med fina detaljer på vänster arm från Fransa i storlek 40. Jättefint skick. Pris 50kr.
2. Klarröd manchesterkaval i stl M, mycket fint skick. Använd ett fåtal gånger. Prisförslag 30kr
3.Superfin och trendig kort jeansjacka med trekvartsärm. Använd engång då jag sen insåg att den var för liten för mig... Storlek 38. Pris 75kr.
4.Jacka i pilotmodell storlek M. I mycket fint skick, pris 30kr

1. Mörkgrå kofta i omlottmodell. Stl M. Pris 50kr.
2. Tunika/blus fr Greenhouse med knytband under bysten. Stl 38. Pris 30kr.
3. Rosa tunn tunika i 36/38. Pris 30kr. SÅLD!
4. svart knälång taight kjol m sprun på bägge sidor. Stl 40. Pris 30kr.
5. Finbyxor m pressveck fram i stl 40 (mer 38). Pris 30kr.
6. Svart vidare kjol i bomull stl M. Pris 20kr.
7. Vita linnebyxor fr Ichi stl M. Pris 30kr.
8. Kjol i benvitt med bruna o gröna "grejor på" stl. 38. Pris 30kr.




4 kommentarer:

Tina sa...

Hej!
Visst är det skönt att rensa i garderoben inför våren, lycka till med bloppisen!

kram o trevlig helg

Sofia sa...

Jag köper gärna den rosa tunikan : ) kram Sofia

Marica sa...

Har du kvar 1,2, 3?? Intresserad!
kramiz

Mamma sa...

Marica, nr tre på undre bilden är såld övriga finns kvar. Du får komma förbi och prova!!!! hör av dig!