Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 16 januari 2012

En glad mamma!

Tusen tack för alla "krya på sig hälsningar", det betyder mycket för både mig och John, han hälsar från sjukhussängen;) Förhoppningsvis kommer han till vårt "egna" sjukhus imorgon även om han hellre vill åka direkt hem och tycker att det räcker med sjukhus;)
Ni ska veta att det betyder massor; ord, sms, telefonsamtal, barnvaktshjälp, skjuss till sjukhuset,
hundpromenadshjälp osv
Och idag var ingen vanlig dag utan bloggerskans födelsedag och oj oj oj vad många hälsningar jag fått för att inte tala om blommor och och presenter. Tusen tack!!! Man skulle kunna tro att jag fyllde jämt;) Har tagit kort på allt så de fick bli bloggbilden idag, teckningen har Filippa gjort och hon hade tom slagit in den i en filt och så sjöng hon för mig, det är "en glad mamma" på bilden så nu ska jag försöka vara det, en glad mamma!!!!

1 kommentar:

jessica sa...

tullpaner är riktigt fina