Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 8 januari 2012

Finns bara ett Nu!

Bild tagen februari 2011
Ibland måste man stanna till och reflektera lite. Vi har haft en underbar helg med goa vänner och vi har pratat massa. Något som vi tjejer var överens om var att vi ofta säger, snart, ska bara osv. Men det finns bara ett Nu, om en kvart är det ett nytt Nu... Ta vara på ögonblicken, stunderna man har tillsammans och njut! Mitt nyårslöfte kommer bli att jag ska försöka att göra just det, när barnen ropar ska jag vara där, inte om en stund eller strax utan nu, det finns bara ett nu!

1 kommentar:

Sofia sa...

Så sant men lagom är nog bäst därmed ; ) inga curling barn ; ) men jag håller med man måste släppa datorn i mitt fall mer än vad man gör! ses imorgon kram Sofia