Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 31 januari 2012

Kalas på G

Till helgen ska vi ha 1års kalas, någon som kan gissa tema? En viss storasyster har valt tema och då får mamma försöka göra det bästa av det.
Har provat ett nytt material att arbeta med "dekofondant" som jag köpt här, Strössel och annat . Väldigt snabb leverans och alla produkter var klart över förväntan, kommer deffenetivt handla där igen!!! Dekofondanten var mycket lättarbetat och torkar snabbt vilket är bra när man gör figurer och sånt man vill kunna dekorera. Kommer jag använd mig av igen!!! Mer bilder och alla recept kommer efter kalaset, vill ju inte avslöja allt;)

4 kommentarer:

Sofia sa...

Å Lilla Julia redan ett år gahhhh var tar tiden vägen HJÄLP ; ) kram Sofia måndags date?

Sofia sa...

Jag sparar chokladen till dig jag vill INTE ha den hi hi men smaken är ju som välbekant som baken ; ) kram Sofia

Mys på Berga sa...

Kronan ser ju perfekt ut! Kanske kan låna den till Magnus tårta... ;)Eller förresten han vill säkert ha John Deere på sin.. Kraam

Mette sa...

Fiiint! =)))

Visst ere skoj...?!