Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 12 januari 2012

Kan själv... eller?

Idag vid mellis fick Julia en egen sked för jag tänkte att hon skulle få äta själv, det gjorde hon skeden i ena handen och så körde hon ner hela ansiktet i yoghurten och så la hon upp ett jättegarv!!!!

4 kommentarer:

Emla sa...

Goa unge!

Villa Björkenäs Backen sa...

Godingen !
Snart en ett åring ! ;)
Det måste ju börjas nångång.
Mycket kladd blir det väl ett tag framöver.
Noel har börjat sätta mat i glaset.
Ha en fin kväll ! ;)

Kram Sirpa

Sofia sa...

Underbara unge : ) kram Sofia

Anonym sa...

Söta lilla tjej! Saknar er! Nu packar vi för resan, Toronto here we come! =) Kram