Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 30 januari 2012

Matsedel

 Måndag; Hemlagade fiskpinnar, potatismos, kokta ärtor,paprika o majs.
(Receptet på fiskpinnarna har ni under fisk).
Tisdag: Snabb kålpudding (Recept finns under färs).
Onsdag: ? kommer inte ihåg;)
Torsdag: Hemlagad champinjonsoppa och pannkakor
Fredag: Kycklinglåda och ris (recept under fågel)
Lördag: Åt ute
Söndag: Hemlagad pizza tillagad på vår pizzasten samt grönsallad



1 kommentar:

marica sa...

Pizzasten,, mumma... jag vill komma o äta!!! Men ni ska ju komma till oss först! NÄR? Kram <3