Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 30 januari 2012

Myshelg!

Efter allt jobbigt så kom vi ändå iväg på vår miniweekend i helgen!
John hade bokat en natt på hotell i Örebro och köpt biljetter till showen "Ljust och fräscht" med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström!!! Mina favvisar!!!! Efter ett litet shoppingstopp på Mariebergs köpcenter kom vi till hotellet och tog oss lite mouserande. Därefter gick vi ner på stan för att äta lite. Vi hade blivit rekomenderade en italiensk restaurang precis vid Coventum utav några söta LC-tjejer men när vi kom dit så var det fullbokat.. kännde oss lite som lantisar att vi inte hade tänkt på det... lönehelg och stor show precis brevid... Till vårat försvar kan ju tilläggas att det inte är allt för ofta som något är fullbokat här i vår stad;) Men precis när vi skulle gå så kom ett sällskap som hade bokat för 8pers men de var bara 6pers... tada... och där fick vi ett bord för två;) Och vad glada vi var för det för det var en helt fantastisk mat vi åt. Al forno heter restaurangen. Mätta och nöjda gick vi sedan till Coventum för showen, och vilken show!!! Har fortfarande träningsverk i magen av alla skratt!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Åhhh min fina vän så glad för er skull : ) låter underbart! varm kram Sofia ses snart?!

Jenny sa...

Åh den helgen är ni värda! Vilken snygging du är! Hoppas vi ses snart! Ni är alltid hjärtligt välkomna hit! KRAM