Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 4 januari 2012

Nytt i Julias rum

 Lite nytt i Julias rum efter julen.
Mattan kommer från Chillistore och barnstolarna från EM möbler.
Sakta men säkert börjar rummet fyllas på.
 Nu saknas det ett bord men snart fyller ju J år så jag vet redan att ett bord är på väg;)

3 kommentarer:

Sofia sa...

Urfina stolar : ) vill ha : ) kram Sofia

pysseliten sa...

så söta stolar det fanns inte när min Ebba var liten då var det bara plast stolar .Kul att du tittar in Lotten lind är en av mina favvosar .
+

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh tack så mycket!! De där stolarna är ju bara för söta! Det finns så mycket fint till barn nuförtiden, längtar så tills jag får inreda vårt barnrum igen!

Kram Jennie