Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 8 januari 2012

Utmaning!

Jag är känd för att vara en planeringsmänniska och tidigare var jag det både med matlistor och inköpslistor. Men under ett bra tag nu har jag slarvat och inköpen har varit allt annat än planerade.. Så nu har jag gett mig själv en utmaning, under sju dagar ska jag inte inhandla något!!! Det ända undantaget är sånt som jag redan beställt... har beställt min mans födelsedagspresent och den ska betalas när den kommer sen hoppas jag på att få tid hos kiropraktorn i veckan för det behövs...

Jag satte mig med papper o penna ovh gick igenom vårt skafferi, kyl o frys sen skrev jag en ordentlig inköpslista för MINST sju dagar och sen åkte jag till butiken. Nu har jag inhandlat massa mat så nu hoppas jag att det blev bra;) Jag återkommer på söndag och talar om ifall jag klarat mig...

Häng gärna på du också!!!!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Heja heja : ) kram Sofia

Vardaxlyx sa...

Vilken trevlig blogg du har! Ska ta och titta runt en stund! Ha en bra måndag!
Kramkram i massor!!