Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 15 februari 2012

30 000 läsare...

Oj... idag passerade min blogg 30 000läsare, vad häftigt. Uppenbart är det några som läser;) Det vore jättekul att höra lite mera om era åsikter om vad ni vill läsa om och vad ni tycker så att bloggen kan fortsätta växa!

Bild från Julias kalas
Tänkte fira att bloggen vuxit med en liten tävling nu inom kort, men vad vill ni vinna?
Eller har DU något företag som vill vara med och sponsra med en vinst?

3 kommentarer:

Sofia sa...

Din blogg är perfekt som den är : ) Bio javisst vet bara inte när? Söndag eftermiddag? måste kolla med bossen ; ) först! kram Sofia

Sabina sa...

Hur ser man hur många blogg läsare man har?

Marica sa...

Bio, vad ska ni se?? Får man följa med? Kram!