Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 9 februari 2012

GeKås


Igår åkte jag och några tjejer ner till GeKås (Ullared). Vi brukar ju åka några gånger per år. De är så kul att åka ner och handla lite. Iår hade jag bestämt att inte handla något onödigt och jag tycker faktiskt att jag lyckades väldigt bra. Mitt bästa fynd blev en "biabädd" till vår labbe för 299kr, likvärdig brukar ligga från 500kr och upp så det var att bra och behövligt köp! Något anant köp som jag är nöjd med är register till pärmar, på ICA tog de 30kr när jag skulle köpa förra veckan så jag la tillbaka på hyllan, på GeKås tog de 4.95:-!!! Köpte även lite pysselböcker till Filippa med klistermärken i som kommer bli perfekt till nästa flygresa, dessa kostade 3.95:-/st.

Det jag dock inte köpte var en ny bikini till Filippa, hon vill så gärna ha en bikini och den jag hittade som jag tyckte om i färg gillade jag inte i modell. Min personliga åsikt är att en 3-4åring inte behöver trekantsbikini överdel så det blev ingen. Invätar nu iställer att det ska komma in liknande men man mindre bh utseende på HM. Dessutom tog de 79.95 för dessa och HM har liknande till samma pris, så allt är inte billigare på Ullis;)

Ni vet väl om att GeKås har en egen blogg? GeKås blogg

1 kommentar:

Sofia sa...

Gekås har aldrig varit där hi hi än! kram Sofia