Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 25 februari 2012

Mitt i röran!

Harmony By Rydens
Så nu är vi mitt i röran, precis innan det börjar vända. Vi håller på att plocka undan de sista grejorna så att det går att täcka stora möbler och golv imorgon och på måndag morgon påbörjas förvanligen ;) Då ska tak, lister och väggar målas. Nu när gardinerna är nerplockade och det blåser ute så känner man verkligen att det är hög tid att byta fönster, jag hoppas att vi kan vara igång med det i majmånad. Men vi kommer nog inte ta hela huset på engång. Ytterligare något som ska bytas är innerdörrar, de gamla vi ahr är både sprukna och trasiga så att renovera dem är bortkastat.
Jag har nu beställt den härliga lampan från Rydens som jag har på bild här. Frågan är nu vad jag ska ha ytterligare för lampa... någon liten plaffond har jag tänkt, någon som har förslag på en snygg prisvärd lampa. Gärna i tyg och kanske max 35 i diameter?

PS Du glömmer väl inte bort att vara med i min tävling? Här kommer du direkt till den!!!
KRAM

Inga kommentarer: