Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 22 februari 2012

Pompdelux

Bild lånad från Pompdelux hemsida
Har ju skrivit om dessa underbara kläder förut som jag beställt på Pompdelux men igår hade jag mitt första klädparty här hemma. Åh jösses vilka fina kläder det fanns. Nu längtar jag än mer till vår och sommaren så att man kan börja använda dem på tjejerna, men först ska här röjas bland deras gamla kläder och de ska märkas upp och skickas till klädbytardagen på Park i Hjo i slutet av mars.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Synd att jag missade partyt : ( jobb jobb jobb! kram Sofia ps. jag har inte glömt bion måste bara kolla när vi ska få till det ds.

Malin sa...

Hej
Jätte snällt att jag fick komma på pomp deluxe partyt. Fint blogg du har ! Har du gjort designen själv?
Har du lust att länka mig på din blogg så kan jag länka dig från min. Jag har mellan 70-100 läsare/dag så det är något vi både vinner på :)

Kram / Malin af Ekström