Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 27 februari 2012

Smörstekt torsk

När jag kom hem från bion hade min man påbörjat maten. Han och tjejerna hade gjort en egen räkröra och fyllt samt dekorerat med lime, jättegott!

Till huvudrätt åt vi smörstekt torskfile med potatismos och riven parmesan samt en smakrik grönsallad. Mums!!! Inte så vacker bild, lite färglöst och så men jag lovar att det var gott. På tal om bild, jag har en jättegamal kamera så de flesta bilder tar jag med mobilen och det blir ju inte heller så bra, så om någon känner för att sponsra min blogg med en ny kamera så varsågod;)

1 kommentar:

Sofia sa...

Ha ha ja vem vet kanske du kan få napp ; ) hi hi Hoppas ni har det bra i Strömsholm : ) kram Sofia