Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 18 februari 2012

Tävling för alla!!!!

Jag har den stora äran att tillsammans med den underbara butiken Butiken på Åsen glädja er alla med en utlottning här i min blogg för att fira att jag nu haft över 30 000 läsare!!!
Så roligt att så många vill läsa om vad lilla jag skriver!!!

För att vara med och vinna dessa två underbara kökshandukar från Linum som jag får lotta ut tillsammans med Butiken på Åsen gäller (en vinnare kommer att få bägge dessa handdukar, dessutom kommer jag att lotta ut ytterligare en hemlig vinst bland alla nya följare):

1 lott = en kommentar i detta inlägg.
2 lotter = en kommentar i detta inlägg samt länka med detta inläggs bild på din bloggs vänster- eller högerkolumn.
3 lotter = en kommentar i detta inlägg, länka på din blogg samt bli följare på Äntligen mamma om du inte redan är det.

Har du ingen blogg behöver du inte sörja....du kan vara med ändå. Använd anonym och skriv din mailadress (eller vem du är) så ger det 1 lott. Tipsa om tävlingen på din facebook sida med länk till tävlingen samt kommentar här så får du 2 lotter.

Glöm inte att skriva hur många lotter du önskar! Tävlingen pågår februari månad ut!!!
LYCKA TILL!!!!


9 kommentarer:

HjärtatsVitaHem sa...

Jag testar lyckan och tar en lott! :)

Kram Jenny

Sofia sa...

En lott tack : ) kram Sofia

Marca Smedberg sa...

En lott tävlar jag med :)
Såå fina!!!
Kramar!!

Caroline sa...

Jag tar en lott tack!

Kram Carro

Anonym sa...

1 lott blire för mej :-)
Ha en fortsatt fin kväll
Paul

Anonym sa...

Även jag vill testa lyckan med en lott :)
Lisa Pettersson

Cassandra sa...

Så fina, klart jag är med.. 1 lott.
Kram Cassandra

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Jag är såklart gärna med! Medlem och en kommentar, hinner inte länka idag men hör av mig senare... men 1 lott så länge tack! Ha en trevlig kväll! Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Jag tar gärna 3 lotter.
Ska göra allt som behövs ;)

Ha en bra dag!
Vi hörs ! Kramar Sirpa