Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 28 februari 2012

Vitt vitt vitt...

Ja inte ute men inne;)
När nu snön försvunnit så kör vi vitt inne istället. Nu är tak, lister och väggar färdigmålade. Kvar är gardinstängernas sista strykning, sen är det bara att ställa tillbaka alla möbler i huset igen. Åh vad härligt och fint det blev.

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Kan tänka mig det ;)
Det blir nog helt annat rymd med det vita.
Hoppas att allt är bra ! Ska P till dagis ?
Imorrn?
Ska jag köra?

Ha en skön kväll! :)

Kramar Sirpa

Mys på Berga sa...

Åh spännande att se nästa gång vi ses! Varit lite mycket sista veckan så har varken kolla din hemsida eller hunnit ringa! Efter imorgon lugnar det ner sig, vore kul att ses snart! Kraaam Jenny