Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 20 mars 2012

Matat fiskarna;)

Kommer ni ihåg att jag skrev om att vi testat fiskpedikyr när vi var på Cypern i höstas?
Idag har min man och jag varit på en hel behandling här .
 Själva behandlingen gör inte ont och det kittlas inte heller utan det känns mer som små små elektriska impulser. Nu känns fötterna lena som en babyrumpa.

2 kommentarer:

pysseliten sa...

Våra är köpta vita men våra vänner har länat in sin på lacking det var dom du såg på en av mina sidor .
Så vet inte alls avd dom har haft för färg men här är företaget som dom anlita .
http://www.lokaldelen.se/foretag/Norrk%C3%B6ping/852195/Tobbe's+M%C3%A5leri+%26+Sprutlackering/

Sofia sa...

Åhhh måste testa : ) ha nu en underbar semester : ) med din fina familj så blir det middag, bio ; ) och lek då vi ses när ni kommer hem igen kram kram kram Sofia