Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 29 mars 2012

Paradise Lago Taurito på Gran Canaria

Vet inte om ni har saknat mig men vi har varit en vecka på Gran Canaria och i Tauritodalen. Denna dal ligger på sydvästra delen av Gran Canaria. Vi reste tillsammans med min pappa och hans fru samt mina systrar och deras familjer, ett glatt gäng på 18personer;)
Vill du läsa mer om själva hotellet så kan du läsa här.

I denna lilla dal fanns det 5 st hotell och som jag förstod det var alla All inclusiv hotell. I mitten låg ett vattenland som vi på vårt hotell hade gratis entre till, är osäker hur det var på de andra. Inte jättestort och kallt havsvatten (ca 20grager) men helt ok att bada i en snabbis imellanåt.
Om några dagar kommer jag att ge en mer utförlig recension av vad jag tyckte var bra och vad som var mindre bra, men i det stora hela är vi jättenöjda!

 Vi hade bra väder, 20-25grader på dagarna och lite svalare på kvällarna.

1 kommentar:

Sofia sa...

KLART vi saknat er! Åhhh så fina bilder sötaste syrrorna : ) i fina kläder gullungar! kram Sofia