Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 2 mars 2012

Vinnaren dragen!

Underbart väder vi fått, man vill inte gå in utan bara greja ute.
Men vi har ju en tävlig att dela ut vinster från;)

Vinnaren av de supervåriga kökshanddukarna som jag lottar ut i samband vanns av ingen mindre än....
Paul!!!!
Maila mig din adress så ska du snarast få din vinst!!

Sen lovade jag ju att lotta ut en extra vinst bland alla nya följare, där blev vinnaren ingen mindre än Villa björkenäs backen! 
Du vinner ...
En burk med Äntligen mammas egna taco krydda, helt fri från glutamat och socker och med mindre andel salt än ordinarie tacokryddor!!!!

GRATTIS!!!!



4 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Tackar ;)
Då behöver jag ine göra eger.
Fick en fin vinst ! Det tackar jag för ;)

Ses ikväll ! :) kramq

Sofia sa...

Grattis till vinnarna kram avis ; ) Sofia ses snart?

Anonym sa...

Tack så mycket för vinsten! Men har dock inte din e-mail? :-( Kanske du kan maila mig på anxiety_@hotmail.se?

Hälsningar Paul

Gamla skolan-Jennie sa...

Hejsan!

Tack så mycket för dina ord! Så roligt att jag kan inspirera någon, precis som jag blir inspirerad av alla bloggar här ute! Man behöver ju knappt köpa inredningstidningar längre!

Ha en fortsatt trevlig helg! Jennie