Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 22 april 2012

Årets första grillkväll!!!

I början av veckan gav min man önskemål om att han ville att vi skulle grilla igår!
Så då fick det bli det;)
Kycklingfile och benfri fläskkotlett i god hemlagad marinad!!!!
Till det grillade majskolvar och champinjoner som jag trätt upp på grillspett och en stor sallad och för att göra mannen riktigt glad, Hasselbackspotatis och en kall sås! Ja just det, vi hade ju även vitlöksbröd till. Lilla dottern på 14 månader gnagde och gnagde på sin majskolvsbit så det var första måltiden någonsin tror jag som hon satt sysselsatt i sin stol hela tiden;)
Stora tjejen ville inte ha glass efteråt utan mer vitlöksbröd, ja man kan nog helt klart konstatera att vi har två matglada tjejer!!! 

1 kommentar:

HjärtatsVitaHem sa...

Åh så gott med grillat! :)

Ha en bra måndag!
Kraam Jenny