Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 4 april 2012

Inte som det var tänkt...

Snart snart så kommer vi att byta våra fönster i huset och då ska jag passa på att köpa nya köksgardiner. Så igår var jag inne på Titt in (här kan du läsa mer om dem) och tittade... hittade dock inget som jag föll för direkt till köket men till lekstugan ;) Så nu ska här sys nya gardiner till lekstugan;) Så det kan gå!
Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten men jag tror att ni anar att det är vita
prickar i botten och de ljuvliga vimplarna;)

3 kommentarer:

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Tapeten är underbar!!! Och jag tror att jag skall göra som du och lägga leksak i påskägget. Hittade superfina pyssliga saker på Hem & Hobby för ett tag sedan. Det blir bättre än godis! GLAD PÅSK! Anna

Emla sa...

Helt fantastiskt fin tapet!

Mamma sa...

Kan bara tillägga att det är INGEN tapet utan ett tyg!!!!