Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 2 maj 2012

Dubbel återvinning!

Vi fick två Billyskåp i björk av våra vänner. Efter några lager färg och överbliven tapet så tycker jag att de passade in riktigt bra i tjejernas rum;)
Återvinning av både skåp och tapeter, I LIKE!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så händig du! =) Fint!!

/ Mette

Sofia sa...

Åhh vad fint : ) kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !
Så fint det blev ! ;)
Tänk så mycket man kan förandra och återvinna !
Kul !
Hur går det med målningen ?
Ska bli så kul när huset blir ommålad...vilken skillnad säkert med både färg och nya fönster...vi hörs !
Hälsa ! Ha en skön kväll ! :)

Kramar Sirpa

Caroline sa...

Så fint de blev, du är så duktig!
Vad använder du dig utav för färg?

Kram Caroline

Mamma sa...

Till detta projekt köred jag återvinning all the why;) Tog färg jag hade hemma. Grundfärg från Yunik och så tog jag en vattenbaserad inomhusfärg jag hade stående;)

Mamma sa...

Till detta projekt köred jag återvinning all the why;) Tog färg jag hade hemma. Grundfärg från Yunik och så tog jag en vattenbaserad inomhusfärg jag hade stående;)