Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 10 maj 2012

Finns inget dåligt...

ja vad är det man säger? Det finns inget dåligt kläder bara dåliga kläder... och massa av ursäkter;) Vi har ju hållt på som bara den ute i trädgården nu det sista och idag fick jag hjälp av min man att sätta upp staketet, eller nätet... Inte det finaste men det blir bra just nu. Nedanför där min man står är det ca 2m rakt ner mot en bäck och där vill jag varken hämta barn el hundar. Fram till nu har vi spärrat av hela baksidan så att barnen bara är på framsidan men nu när vi gjort iordning här så vill man ju använda all yta!!! Ser ni vad jag sett, rabarberna tyckt klarat flytten riktigt bra och kommer mer och mer för varjedag!
Här ser ni hur det ser ut vid odlingslandet och där det förut var en jätterabatt. Nu är jorden bearbetad och nu väntar vi med spänning på att gräset ska börja växa, så idag får det gärna regna. Till höger bakom odlingslådan finns två röda vinbärsbuskar, därefter en självsådd fläder som vi har rensat runt (stod ytterligare en vinbär där som fick avika) och därefter har jag planterat en svartvinbärsplanta, syns inte men jag hoppas att den kommer, ser så ut!

Inga kommentarer: