Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 20 maj 2012

GeKås

Vilken härlig långhelg!!! Först hade vi våra underbara vänner från Gotland här, alltid lika roligt att träffas. Därefter åkte hela familjen ner till GeKås och Ullared. Vi kom ner tidigt och strax efter lunch var vi klara för att åka till en stuga vi hade bokat. Eller i ärlighetens namn så var min man och barnen klara lite tidigare så efter lunch så blev de kvar uppe i filmrummet och tittade på film o busade. Något som man inte bör göra är att tappa inköpslistan på väg in på Ullared... jag fick totalt hjärnsläpp och nu i efterhand ahr jag kommit på flera saker som jag hade skrivet ner... Något som jag dock inte räknat med att finna var så mycket kläder... Men denna gång hittade jag massor, och framförallt till mig!!!! På sin höjd har jag hittat ltie underkläder innan men nu kom jag hem med tre par jeans, koftor o massa flera toppar... jisses;) Även John hittade en riktigt snygg tröja och en fin pike, även ett par nya badbyxor slank ner;) Sen kommer som sagt min hög, därefter Filippas, och när man har med sig en 4åring så blir det MYCKET rosa... sist och minst hög fick Julia. Hon behövde egentligen inte så mycket eftersom hon ännu får klara sig med ärvda kläder från syrran;) Hittade dock ett par jeans att växa i i storlek 92 för 29kr;)

2 kommentarer:

Sofia sa...

När ska vi ses? kram tjöt och fikasugen Sofia kul med Gekås : )

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon ! ;)
Sovit Gott ? ;)
Nu längtar jag till min säng men det dröjer nog ett par timmat dit. ;)
Vad mycket fint ni hittade ! ;)
Som sagt så måste jag nog åka dit en sväng jag med ! ;)
Vad ska ni göra på förmiddagen ?
Skulle jag kunna få låna din hjälp några timmar medans jag ska till frissan ? ;)
Kom på det igår kväll ! ;)
Minnet är mycket bra men kort ! :)
Vi hörs ! Kramar Sirpa