Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 6 maj 2012

Grill grill grill

Älskar dessa grillkvällar! Idag testade jag mitt Kyckling satay recept på benfri fläskkotlett och det var jättegott. Grillade även majs och till detta hade vi potatisgratäng och bea sås;)  Receptet på marinaden hitar ni här, kyckling satay

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon ! ;)

Tack för dina tips ! Du räddade helgen ;)
Så gott det var! Glömde peston i kallsåsen men det kom jag på när vi satt och åt ;)
Så det gick ju att ta efteråt ;)

Ska testa att marinera nästa lite längre ;)

J var upptagen i lördags ;)

Ha en fin dag ;) kanske ses vi ;)

Kram

Skrot och Skruv sa...

Ooooooh va gott det ser ut!!!
Kram

Skrot och Skruv sa...

Oh va gott det ser ut !!
Kram