Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 29 maj 2012

Livsglädje

Det finns så mycket ont i världen men också så mycket vackert!!! Nu när solen värmt oss med dess stårlar nu i flera dagar så har jag fått massa gjort. Och det ger mig sån glädje att jag får vara frisk och med mina nära och kära. Sen att man hinenr måla om både inne o ute är ju ett stort plus. Än engång slås jag av tacksamhet att jag KAN fixa själv. Både att jag har tiden som mammaledig som jag kan spendera med mina barn i ena handen och en pensel i andra men även här att jag är frisk. Och det blir så fint och bra nu med nya fönster o ny färg, jag blir tårögd och så rörd att vi får bo såhär fint, detta läge!!!!
Stanna upp en minut och titta er omkring, njut av nuet och av varandra!!!!!

Inga kommentarer: