Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 24 maj 2012

Trädgården i full blom

Kommer ni ihåg hur det såg ut innan?
 Och nu spirar det för fullt!!!
Hoppas hoppas hoppas att det blir lite hallon iår!!!

 
Filippa när hon sådd i för ett litet tag sedan och nu har alla sorter kommit upp!!!

Jag är jättenöjd att vi gjorde skyltar med bilder på, nu kan filippa själv gå och titta på vad det är som växer... el ja nästan.. Julia har nämligen plockat om skyltarna lite så jag ahr fått sätta tillbaka dem så som jag tror att vi planterade;)

I våras såg vi att flädern hade självsatt sig i en rödavinbärsbuske, eftersom jag gillar fläder mer än röda vinbär så fick vinbären flytta på sig och redan nu kommer de första blommorna på flädern.  
Och i stora trädet växer blommorna för fullt!!! Massa flädersaft!!!!

Inga kommentarer: