Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 5 juni 2012

Årets sillnyhet

Bild fr abba
När jag jobbade i charken på dåvarande Robin Hood när deet begav sig så var jag beställningsansvarig för fiskdisken. Jag sköte beställningarna från bland annat Abba o Lysekils fisk. Innan gillade jag inte alls sill men att vara ansvarig men inte äta funkar ju inte, så jag lärde mig att äta sill och nu tycker jag att det är riktigt gott och det är så roligt att testa nya smaker. Två smaker som jag gillar är fläder o citron, men att stoppa in dem i en sill hade jag aldrig kommit på och jag ahr inte ännu bestämt mig för vad jag gillar om denna smakkombo, men jag ska absolut testa, har du testat den ännu?

Inga kommentarer: