Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 8 juni 2012

Ballongfärd

Jag kommer ihåg när jag var liten och vi fick syn på en luftballong som flög riktigt lågt. Vi barn tog våra cyklar och cyklade efter och såg när de landade en liten bit från vårt hus. Sedan den dagen har jag drömt om att få flyga luftballong och igår gick drömmen  uppfylllse! Min underbara man gav mig ett presentkort för 2½ år sedan men det har inte funnits flygningar som passat fören nu igår.
Och pricken över i´t var att vi startade utanför Korsberga, precis intill Solberga där vi bott 10 år av vårt liv, vårt andra barndomshem;) Konstigt att man kan känna sån samhörighet med en plats man egentligen inte har koppling till. Men det var där John och jag byggde vårt första bo!
Det var en helt underbar kväll och vi svävade fram över landskapen. Drygt en timme var vi uppe i luften och njöt av vårt svenska landskap innan vi landade några mil bort.
Tack älskade John för att jag fick uppleva detta, jag älskar dig!!!!!

1 kommentar:

Emla sa...

Helt fantastiskt! Att du vågade!