Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 16 juni 2012

Så får det bli!!!

Får jag lov att presentera vårt "nya" hus!!! Tada....
Nu har jag målat sista penseltaget på framsidan så nu ska ni få se resultatet!!!Vi är så himla nöjda!!! Tack Anna och Per på Hjo byggnadsmaterial & glas som hjälpt oss med fönster, panel och inte minst färgen!!!! Man kanske inte tänker på att de även har färg numera, mitt tips till er är att kolla där om ni ska måla om! Vist blev det bra och det ser ut som ett helt nytt hus.
Tack även till Martin och Anton på Hjo Bygg & Anläggning som har bytt fönster, ytterdörr och panel på vårt hus. Ytterdörren och sidoljuset i kombination med att vi målat innetaket på "bron" vit har gjort att vi nu har en ljus och fin hall nere!!!
Det vi nu väntar på är markisen som vi har beställt nytt tyg till, men det var ltie väntetid på den men det kan vi leva med;)
Undertiden målar vi garaget och sen sätter vi stopp för iår och fortsätter nästa år igen med målandet av resten av huset!

2 kommentarer:

Sofia sa...

WOW vilken skillnad så fint : ) kramar i massor Sofia vad duktiga ni varit!

Anonym sa...

Åh så fint det blev! Vilken skillnad, ser så ljust och trevligt ut! Duktiga ni är! =) Kram Jenny på andra sidan sjön