Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 29 juli 2012

Bison

Idag var vi på en mysig utflykt strax söder om Hjo, Gate Bisonfarm, Sveriges största.
Här kan ni läsa mera.
Julia var eld och lågor och peckade och muade åt dem.
Filippa tyckte att det var roligast att åka traktorkärra;)
Efter turen ute i hagen passade jag på att besöka gårdsbutiken och köpte med mig lite bisonkött hem, lovar att dela med mig om hur det smakade.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Vad mysigt fina bilder : ) kramar i massor från Helsingborg

Tina sa...

Hej!
Nu blir jag lite virrig för S pratade om flera bloggisar i närheten, du bor alltså granne med S?
Kul!
Vilka djur, jag är faktiskt lite rädd för kossor och dessa ser mycket större ut!

kram