Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 1 juli 2012

Bröllopsdag

Idag är det sex år sedan vi blev man och hustru.
På ett sätt känns det som igår samtidigt som så otroligt mycket har hänt.
Det som är säkert är dock att jag älskar dig John minst lika mycket idag som för sex år sedan!!!!

Vi tjuvfirade lite igår, vädret var härligt och alltid mysigare att äta lite godare på en lördag;)
Till förrätt blev det kronärtskocka med citronsmör, barnen tyckte inte så mycket om det så de åt mina brödsticks istället. Till huvudrätt blev det grilladoxfilé, beasås (hemlagad) klyftpotatisar och grönsallad och till dessert chokladfondant med färsk ananas, kivi och jordgubbar!

Foto: Pieter Ten Hoopen

1 kommentar:

Sofia sa...

Grattis vilka fina bilder : ) kram Sofia