Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 27 juli 2012

God semester

bild lånad från http://djäknegården.se/
Vilken underbar minisemester vi haft!
I måndags åkte vi till våra goa vänner på Djäknegården, strax söder om Göteborg. Utöver att vara med våra underbara vänner fick vi denna gången chansen att vara med och ympa samt tappa upp gårdens egen honung. Självklart fick flera burkar följa med oss hem;)

Bild lånad från http://www.gudmundsgarden.se/
Sedan bar det söder ut och mot Falkenberg och fler underbara vänner.
Med Annika fick jag följa med till Gudmundsgården som var en gårdsbutik helt i min smak.
Så roligt att handla lokalt och framförallt när man ser att djuren har det bra.


2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Härligt ! :)
Tack för den fina presenten ! :)
Ska bli så kul att få smaka.

Mysigt att få besöka Gårdsplanen butiken.

Men ni är så Välkomna hem ! :)
Det är så toMt utan er ! ;)

Ha det gott ! Jag ska försöka komma upp ur sängen....
Men men vårt här jag bråttom egentligen .?
Det är ju semester;)
Målar penseln kan väl vänta en stund till ;)

Ha en bra dag ! Hoppas att solen tittar fram snart !

Kram på dig !

Sofie sa...

Hej!
Såg en tråd från familjeliv om en "mitt första år bok" och såg att du hade en bra mall du använde dig av.

Jag har försökt själv men inte riktigt lyckats skapa nått bra.

Skulle man kunna få ta del av din?
Tusen tack i såfall!

Mvh Sofie
wallin.sofie@gmail.com