Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 6 juli 2012

Loppis

Våra grannar har hållt på hela veckan och grejjat och nu imorgon LÖRDAGEN den 7 juli är det dax! Stor LOPPIS öppnar kl 11.00Björkenäs 2, (3 km norr om Hjo).
Lite smakprov på vad som kommer att finnas till försäljning!!!
Från Skövderondellen fortsättern i väg 195 ca 3 km och på vänster sida ligger det lite hur, ni kan inte missa loppisen!
Kommer ni från Karlsborgshållet, ja då är det 3 km innan Skövderondellen på höger sida. Skylt kommer att finnas vid vägen så ni kan inte missa det. Har tjuvkickat lite och det finns massa spännande saker!!!

1 kommentar:

Caroline sa...

Så mycket fint, synd att jag inte bor i närheten :-( Då hade jag köat innan öppning :-)