Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 6 juli 2012

Utlottning

Antalet besökare i bloggen stiger, så roligt, VÄLKOMNA alla nya som gamla!!! Jag tänkte fira det med att lotta ut en Tilda trädgårds engel som min söta mamma sytt. Hon har snöat in lite på dessa supersöta dockor, själv har jag en Badrums engel på vår lilltoa;)

För att ha chans att vinna denna sötnos behöver du bara svara på frågan;
Hur många barn har bloggerskan på Äntligen mamma? samt skriva en kommentar så jag vet vem du är . För detta får du en lott.
Två lotter ovanstående + länka från din blogg till min tävling
Tre lotter ovanstående + bli följare i min blogg

Tävlingen pågår tom 15e juli.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej! Jag älskar de söta Tilda dockorna och jag har några själv men ingen trädgårds tilda! Skulle vara jätte roligt att vinna :) Du har två söta döttrar!
Ha en härlig sommar!
Kram
Pernilla
Pernillaeriksson1@hotmail.com

Alexandra sa...

Hejsan! Vad roligt med en utlottning. Och åh så fin Trädgårdsängel. Det har din mamma gjort bra ;) Du har två små flickor.
Ha det bra!
Alexandra
alexandra.erik@hotmail.com

Caroline sa...

Du jar två små sötnosar F&J
Vilken fin docka, så duktig mamma du har.
Jag är gärna med i utlottningen.

Kram Carro
carolinestenberg@hotmail.com