Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 23 augusti 2012

Mer Pompdelux

Ja det är ju ingen nyhet at tjag ÄLSKAR Pompdelux barnkläder!
Igår hade jag ett klädparty med dessa godbitar. Mycket fint blev det och jag blir alltid lika förvånad över att det inte kostar mer.
Hittade även en grymt fin overall med hela 10000 i vattenpelare, hum undrar vad Didrikssonen är som jag redan har köpt... blev så sugen på att lämna tillbaka den och köpa en Pomp istället... men men får väl köra med denna iår och köpa en Pomp nästa år.
Något som jag dock tror jag ska köra på är Pomps regnställ. Jättefina och enligt faktan bra kvalite.

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon på dig hör med !

Kan tänka mig att det var mycket fint ! ;)
Kanske bäst att jag stannade hemma ;)

Ha en bra dag fina du ! Tack för att du finns !

Kram på dig !!!

Casa of Mia sa...

Älskar Pompdelux, så fint, kram

Sofia sa...

Yes yes yes håller med tack för igår : ) kram Sofia