Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 4 augusti 2012

Sovrummet

Äntligen;) För drygt 12 år sedan kom min man hem med två nyinköpta sänglampor, kanske inte de finaste men vi gillade dem då.. (bild 1) nu x år senare kändes de inte så roliga, men jag har så svårt att bara slänga så jag la ut en annons på Facebook och fick dem sålda, och inte nog med det, jag fick bra betalt, så bra så jag behövde bara lägga till 60kr för de två nya som jag idag köpte. Tjejerna hjälpte självklart till så att pappa fick dem på rätt plats ;) Ni ser även att det hemska blanka överkastet nu är utbytt till ett större och inte blankt;)
Dessutom kunde jag inte motstå en matta, inköpt på facebook köp och sälj! Tyckte att den satte sista piffen i vårt sovrum! Nu är det bara hissgardinen kvar, men säkra källor har sagt att de ev levereras nu i kommande vecka.

4 kommentarer:

Sofia sa...

Snygga lampor ni köpt härligt att sälja och slippa lägga ut en massa pengar på nya. Ser fram emot att ses snart : ) Kommer du jobba på måndagar? kram Sofia

Mamma sa...

Ja vist var de fina, IKEA;) har även taklampan i samma serie;) Ja måndagar kommer jag att jobba, kommer vara ledig ons o fre. Men självklart ska vi ses snart!!! KRAM

Mette sa...

FINT!

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon ! :)

Tack för dn jätte mysig kväll och ert initiativet ! :)
Vi är så glada att ha er som fina grannar :)

Det blev super och mattan vart ju jätte härlig !

Ha en fin söndag ! Ska vi ta en skogs promenad ? ;)

Kramar Sirpa