Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 21 augusti 2012

Vilken intensiv men underbart rolig förra vecka;)
Först jobb och inskolning av barn på förskolan och därefter var jag på kick off hela helgen (kommer ett inlägg om bara det längre fram).
Idag var det fint väder och det betyder ju grilla;) Idag grillade vi kotletter som jag hade marinerat.
Till detta kokade vi rödbetor från landet samt morötter även de från landet. Såsen är på creme fraich, fetaost, soltorkade tomater och färsk basilika. Sen kryddade jag med lite svartpeppar och flingsalt.

Inga kommentarer: